Sunwaves Festival - SW26 - Summer Edition

Thursday 15 August 2019 Constanta, Romania

Gabriel

553 prieteni

0 cumparator(i) multumit(i)

1 bilet ( Acces general ) x RON 155/bilet = RON 155

Acest bilet este vandut

Intrebari frecvente

De ce as folosi Tixplace?

Tixplace face re-vanzarea si cumpararea de bilete mult mai usoara si mai sigura decat alte metode. Un cumparator va primi biletele doar dupa ce a platit, asa ca vanzatorul poate fi sigur ca isi va primi banii. Ca si cumparator vei beneficia de o platforma sigura deoarece facem verificari riguroase atat biletelor cat si vanzatorilor. Pretul biletelor nu poate depasi 30% fata de pretul initial. In acest fel ii tinem departe pe cei care fac comert cu bilete si ne asiguram ca totul este fair.

Cand imi primesc banii?

Daca ai reusit sa vinzi un bilet la un eveniment cu cel mult 7 zile inainte de eveniment, noi iti transferam banii in urmatoarea zi lucratoare dupa incheierea evenimentului.
Daca biletul s-a vandut cu mai mult de 7 zile inainte evenimentului, noi iti vom transfera banii in cateva zile (in functie de data tranzactiei, zile de weekend, zile nelucratoare etc).
In functie de banca ta, procesul poate dura cateva zile. Acest lucru e independent de platforma noastra. Dar nu-ti face griji, banii tai vin spre tine!

De ce primesc banii dupa eveniment?
Daca ai vandut bilete cu mai putin de 7 zile pana la eveniment, banii tai vor fi transferati dupa incheierea evenimentului. Vrem astfel sa prevenim cazurile de frauda.

Pentru a vedea statusul platilor tale mergi in contul tau > Platile mele.

Pot folosi Tixplace fara cont de Facebook?

Nu, din pacate pentru moment nu exista alta metoda de logare. Folosim profilul de Facebook ca o forma de verificare a userilor. In acest fel, stii in orice moment de la cine cumperi. Daca nu ai cont de Facebook, poti oricand sa rogi un prieten sa te ajute.

In acelasi timp, lucram la metode altfernative de logare. De indata ce acestea vor deveni functionale, vom informa toti utilizatorii.

Pot sa revand biletul pe Tixplace?

Da! Este posibil sa revinzi biletul cumparat pe Tixplace. Singura conditie este sa utilizezi acelasi cont de utilizator. In cele mai multe cazuri, acesta este contul tau.

De ce ati inceput Tixplace?

In 2017 am inceput Tixplace pentru ca in Romania nu exista nicio platforma sigura de a re-vinde si cumpara bilete la evenimente. Auzeam de la prietenii nostri de tot felul de probleme de care se loveau atunci cand voiau sa vanda sau sa cumpere bilete second hand la evenimente. Asa ca ne-am gandit ca putem rezolva aceasta problema si am pornit Tixplace.


Cu feedback-ul si entuziasmul vostru vom lucra sa facem Tixplace prima optiune de re-vanzare si cumparare de e-tickets la evenimente din Romania.

Este sigur sa vinzi bilete pe Tixplace?

Ab-so-lut. E-ticketul tau va fi trimis catre cumparator doar dupa ce el/ea va plati online. Cand Tixplace primeste banii ii va transfera spre contul tau in urmatoarea zi lucratoare.

Poate cineva sa vanda un bilet de doua ori?

Nu, noi scanam codurile de bare si verificam daca biletul este deja vandut sau nu. Cand un vanzator uploadeaza (din greseala) acelasi bilet de doua ori, anuntul nu apare pe site. Desigur, nu stim ce se intampla in afara Tixplace, dar rareori sunt probleme.

De ce un utilizator a vandut atat de multe bilete?

Tixplace este un loc mai sigur si mai simplu de vandut bilete decat alte metode. De la inceput, Tixplace a vrut sa descurajeze comertul cu bilete drept pentru care pretul maxim este cu 30% mai mare fata de pretul original. Din acest motiv Tixplace devine neatractiv pentru comerciantii de bilete second hand.


Din pacate, uneori Tixplace este folosit de comercianti. Ei nu reusesc sa vanda toate biletele si o fac pe Tixplace cu o pierdere. Noi permitem acest lucru din cateva motive:


  • Daca ii blocam pe acesti utilizatori, ei vor crea cateva conturi false. Daca fac asta, noi nu vom mai sti cu cine avem de-a face.
  • Utilizatorii blocati vor vinde biletele pe alte platforme ceea ce nu e sigur deloc.
  • Multi fani vor putea face rost de bilete la evenimentele lor preferate via Tixplace.
Pot vinde mai multe bilete pe Tixplace?

Da, sunt doua posibilitati de a face acest lucru.

  1. Daca ai un fisier PDF sau PNG care contine mai multe bilete, va trebui sa mentionezi cate bilete sunt in fisierul respectiv. Nu uita ca va trebui sa le vinzi pe toate intr-o singura tranzactie.
  2. Daca ai un fisier PDF sau PNG pentru fiecare bilet, va trebui sa uploadezi fiecare fisier separat. Nu-ti fa griji, platforma noastra va retine datele personale astfel incat un nou upload sa fie cat mai rapid.

De asemenea, daca ai bilete cu preturi diferite te rugam sa le uploadezi separat.


Un overview?

Poti oricand sa vezi ce bilete s-au vandut accesand Biletele mele in contul tau.

Ce fel de bilete pot sa vand pe Tixplace?

Poti folosi Tixplace pentru a vinde bilete la tot felul de evenimente cum ar fi concerte, festivaluri, piese de teatru sau evenimente sportive atata timp cat biletele sunt in format electronic PDF sau PNG. Din pacate nu este posibil sa vinzi bilete in format fizic. Acest lucru nu este posibil nici daca faci o fotografie acestor bilete. Avem nevoie de biletele PDF sau PNG originale pentru a le valida si trimite cumparatorului. Orice print sau scan nu va fi aprobat.


Daca vrei sa vinzi bilete in format fizic la un eveniment la care sunt si in format electronic, iti recomandam sa contactezi organizatorii si sa vezi daca le poti schimba in e-tickets.


Nu uita ca nu permitem vanzarea de bilete personalizate, cum ar fi bilete de avion, bilete de pe guest list, bilete castigate la concursuri sau oferite de sponsori. Acele bilete au risc prea mare de a nu fi acceptate la intrare.

Cat costa sa vand bilete pe Tixplace?

Daca vrei sa vinzi bilete pe Tixplace, publicarea anuntului este gratuita. Noi taxam un comision mic de 5% atunci cand biletul tau este vandut. Comisionul este 5% din pretul biletului pe care l-ai vandut. Deci, daca ai vandut un bilet pentru 20 RON, noi vom deduce 1 RON si vanzatorul va primi 19 RON. In procesul de upload/vanzare vezi exact ce suma primesti.

Pot sa vand bilete in format fizic pe Tixplace?

Nu, din pacate acest lucru nu este posibil pe platforma noastra. Acceptam doar bilete in format electronic PDF sau PNG pe care le putem procesa. Crearea unui scan sau fotografii nu este de asemenea acceptata.


Daca vrei sa vinzi bilete in format fizic la un eveniment la care sunt si in format electronic, iti recomandam sa contactezi organizatorii si sa vezi daca le poti schimba in e-tickets.

Am creat un eveniment, dar nu apare la Cautare eveniment.

Cand adaugi eveniment nou el nu apare imediat pe site. Este nevoie ca unul din operatorii Tixplace sa valideze acel eveniment. Daca adaugi evenimentul in timpul zilei acest lucru poate dura cateva minute, iar daca e in timpul noptii e posibil sa dureze pana a doua zi.

Vreau să-mi vând biletul unui prieten, cum procedez?

Cea mai simplă modalitate este să folosești Tixplace asa cum ți-ai propus. Desigur, poți alege oricând să le vinzi pe cont propriu, dar este foarte important sa-ti stergi anunțul mai întâi. Acest lucru va duce la evitarea situatiei in care biletele tale sunt vândute de doua ori, mai ales că din momentul in care au fost vândute pe Tixplace, nu le vei mai putea recupera.

Sunt mai multe bilete pe aceeasi pagina. Ce pot sa fac?

Daca ai un fisier PDF sau PNG care are mai multe bilete pe aceeasi pagina, va trebui sa vinzi toate biletele intr-o singura tranzactie si sa indici numarul biletelor in procesul de upload.

Pot reversa vanzarea?

Din pacate, vanzarile nu pot fi reversate. In majoriatea situatiilor, biletele deja au fost descarcate de catre cumparator, iar pretul a fost platit. In circumstante exceptionale, daca ceva nu functioneaza in regula pe parcursul vanzarii, te rugam sa ne contactezi cât de repede poți.

De ce are Tixplace nevoie de adresa mea?

Este necesar să colectăm această informație ca parte din responsabiltatile noastre provenite din legislatia privind cunoasterea clientilor. Aceasta legislatie prevede obligatvitatea colectarii acestor date de la clientii care efectueaza sau catre care se efectueaza plati în cadrul platformei nostre. În acest fel ne asigurăm că persoana care efectuează o plată sau către care efectuăm noi o plată este chiar cea care ar trebui să beneficieze de ea.


Ce se intampla daca nu furnizez aceste informatii?

Platile catre tine vor fi suspendate, iar banii vor fi blocati pana cand informatiile solicitate sunt completate.


Cum salveaza Tixplace datele mele?

Aceste date vor fi folosite doar in scopul identificarii persoanei care efectueaza o plata sau catre care se efectueaza o plata, fara a fi stocate ulterior.


Ce va face Tixplace cu datele mele?

Vom trimite aceste date catre furnizorul nostru de plati care este la randul sau obligat sa indeplineasca cerintele privind cunoasterea clientelei.

Cum pot publica/promova un anunt pentru un eveniment necunoscut?

Daca nu reusesti sa gasesti un anumit eveniment in baza noastra de date, il poti adauga simplu cu un click aici . Din momentul adaugarii unui eveniment nou, va trebui sa verificam ca totul este in regula inainte ca tu sa-l poti gasi. Odata verificat evenimentul, iti vei putea publica anuntul dorit.

Cum pot sterge un anunt?

Trebuie sa dai click pe butonul “editeaza” din coltul din dreapta al anuntului. In pagina “anunturile mele” din contul tau Tixplace, vei putea mereu vedea si sterge anunturile tale active. De asemenea, poti sterge biletele dintr-un anunt in mod individual, nefiind totusi posibil sa stergi un bilet care a fost vandut sau rezervat.

Cum editez un anunt?

In coltul din dreapta al anuntului exista optiunea “editeaza”, care va aparea doar in cazul in care esti logat in cont. De asemenea, din “anunturile mele” poti accesa anuntul pe care vrei sa il editezi.

Cum mă asigur că biletul meu a fost vândut?

Există mai multe modalități prin care te poți asigura că biletul tău a fost vândut și care anume dintre cele pe care le aveai postate mai exact. De fiecare data când cineva cumpără un bilet dintre cele postate/promovate de tine, vei primi un sms și un email din partea noastra. Chiar dacă ai primit mesaj doar pe unul dintre cele două canale, nu ai de ce să îți faci griji, acel mesaj reprezintă în continuare o confirmare fermă că biletul tău este vândut.De asemenea, poți oricând verifica statusul anunțurilor tale din secțiunea ”anunțurile mele”

Am vandut un bilet, unde este recenzia mea pozitiva?

Vei primi o recenzie pozitiva de indata ce cumparatorul tau raporteaza utilizarea biletului fara probleme. Daca cumparatorul nu iti trimite o recenzie in termen de o saptamana, vei primi o recenzie pozitiva in mod automat, mergand pe principiul ca niciun mesaj reprezinta un mesaj pozitiv.

De ce as folosi Tixplace?

Tixplace face re-vanzarea si cumpararea de bilete mult mai usoara si mai sigura decat alte metode. Un cumparator va primi biletele doar dupa ce a platit, asa ca vanzatorul poate fi sigur ca isi va primi banii. Ca si cumparator vei beneficia de o platforma sigura deoarece facem verificari riguroase atat biletelor cat si vanzatorilor. Pretul biletelor nu poate depasi 30% fata de pretul initial. In acest fel ii tinem departe pe cei care fac comert cu bilete si ne asiguram ca totul este fair.

Este sigur sa cumperi bilete prin Tixplace?

Da, si iti vom explica si de ce:

Verificam fiecare vanzator si cumparator
Tixplace isi doreste sa faciliteze o tranzactie sigura a biletelor. Pentru a face Tixplace cat mai sigur, folosim profilele sociale ca un prim nivel de securitate. Utilizatorii trebuie sa se logheze cu contul de Facebook, astfel incat e clar pentru cumparatori de la cine cumpara. Poti vedea si cate bilete a vandut utilizatorul respectiv pe platforma noastra ceea ce te va ajuta sa decizi daca e credibil sau nu.

Verificam fiecare bilet
Verificam biletele inainte ca ele sa fie vizibile pe platforma noastra prin mai multe metode: locatie, data, pret, loc, rand etc. Fiecare bilet este verifcat atat cu software, cat si manual de un operator. Prin verificarea atenta prevenim vanzarea aceluiasi bilet de doua ori pe platforma noastra.

Echipa noastra de suport este aici sa te ajute
Cumparatorii pot evalua un vanzator dupa eveniment. Daca biletul nu a fost valid, Tixplace va incerca sa medieze o intelegere amiabila intre cei doi.

Detinem informatii despre vanzator (nume, cont bancar, email etc) pe care le putem comunica autoritatilor in caz de frauda.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza accesul in viitor utilizatorilor care comit fraude.

Dar nu-ti fa griji: 99.8% din biletele vandute pe platforma noastra sunt OK :)

Pot folosi Tixplace fara cont de Facebook?

Nu, din pacate pentru moment nu exista alta metoda de logare. Folosim profilul de Facebook ca o forma de verificare a userilor. In acest fel, stii in orice moment de la cine cumperi. Daca nu ai cont de Facebook, poti oricand sa rogi un prieten sa te ajute.

In acelasi timp, lucram la metode altfernative de logare. De indata ce acestea vor deveni functionale, vom informa toti utilizatorii.

Poate un vanzator sa printeze biletul si sa mearga la eveniment?

In principiu este posibil ca vanzatorul sa foloseasca biletele la eveniment deoarece are fisierele originale. In orice caz, acest lucru nu se intampla aproape niciodata. De ce? Este foarte demotivant sa fraudezi sistemul Tixplace pentru ca fiecare vanzator ne furnizeaza multe informatii personale (cont de Facebook, nume, adresa, IBAN etc). In situatiile in care am identificat frauda, am putut lua legatura cu vanzatorul, i-am restrictionat accesul pe platforma pentru totdeauna si am oferit toate informatiile necesare intocmirii unui raport catre autoritati.

In situatiile in care s-a produs o greseala (cum ar fi incurcarea fisierelor), vom incerca sa mediem o discutie intre vanzator si cumparator astfel incat sa gasim o solutie amiabila.

Pe biletul meu este alt nume. Mai pot intra la eveniment?

Din fericire numele de pe bilet nu este atat de important. Desi numele celui care a cumparat biletul este pe bilet, singurul lucru care este verificat la cele mai multe evenimente este codul de bare.
Uite niste exemple cand numele de pe bilet nu este important:

Exemplul A: Cand cineva cumpara mai multe bilete, numele lui sau ei nu este printat doar pe biletul lui, ci pe toate biletele. Daca cel care a cumparat biletele initial nu mai poate merge la eveniment, celelalte bilete care au acelasi nume imprimat raman valabile si prietenii ceilalti pot merge.

Exemplul B: Cand cineva cumpara un bilet cadou pentru altcineva, biletele vor avea numele persoanei care le-a cumparat. Totusi ele vor putea fi folosite si de persoana care a primit cadoul.

In ambele cazuri, numele de pe bilet nu conteaza.

Exista situatii exceptionale cand biletele sunt strict personale. In aceste situatii incercam sa facem parteneriat cu organizatorii evenimentelor respective. Daca nu avem un parteneriat, nu vom permite afisarea acestui eveniment pe platforma.

Un bilet este in curs de cumparare. Ce inseamna?

Cand cineva selecteaza un bilet si ajunge pe pagina de plata, acel bilet este rezervat pana la confirmarea platii. Acest proces poate dura pana la 10 minute. Daca plata a esuat, atunci biletul va redeveni disponibil si il vei putea cumpara.


Biletele rezervate nu mai pot fi editate nici de catre vanzator.


Bilete publicate pe site pot fi cumparate oricand 24/7.

Ce metode de plata accepta Tixplace?

Tixplace apeleaza la o platforma de plati online care accepta cardurile VISA si MASTERCARD.

Valuta pretului este stabilita de vanzator, iar conversia valuta facuta de platforma de plati.

Care sunt costurile pe care le voi suporta?

Cand vei cumpara bilete, vei plati prețul cerut de vanzator plus un commision de 5% din valoarea biletului și o taxa aferenta tranzactiei de 3% din valoarea biletului.

Unde este emailul cu biletele mele?

Din pacate, din diferite motive, nu toate emailurile sunt receptionate. Cu toate acestea, este important ca si tu sa verifici daca ti-ai introdus adresa in mod corect sau daca nu cumva emailul de la noi a intrat in casuta “Junk”.

De asemenea, poti oricand descarca biletul achizitionat prin intermediul platformei noastre din sectiunea “biletele mele”/ “comenzile mele”.

Corectitudinea adresei de email o poti verifica din sectinea “profilul meu” .

Pot lua legatura cu vanzatorul?

Pentru a face lucrurile cat mai simple atat pentru comparator cat si pentru vanzator, nu vei putea lua legatura direct cu vanzatorul decat dupa ce ai cumparat biletul. In acest mod, puteti lua legatura in cazul in care sunt probleme cu biletul cumparat.

Desigur, in cazul in care intervine o problema, vom contacta si noi vanzatorul pentru tine.

Ce fac in situatia in care am primit un alt bilet fata de cel pe care l-am comandat?

Nu iti face griji, te vom ajuta sa iti rezolvi problema. Trebuie doar sa ne contactezi cat mai curand posibil pe email, chat sau telefon. In majoritatea cazurilor aceasta greseala este provocata de vanzator. Rugamintea noastra este sa nu postezi biletul spre vanzare, pentru ca in acest fel problema va fi doar amanata, nu rezolvata.

De ce ceilalti utilizatori par sa poata cumpara bilete inaintea mea?

Multa lume cauta acel bilet disponibil cand un eveniment este popular. Uneori sunt chiar sute de utilizatori care doresc sa cumpere acel bilet. Cel care apasa primul Cumpara va fi cel care prinde biletul. Dupa cum iti poti imagina vorbim aici de cateva milisecunde. Intelegem ca asta e frustrant, dar te rugam sa mai incerci. Cu cat evenimentul se apropie cu atat apar mai multe bilete.


Nu uita ca atunci cand un utilizator nu reuseste sa plateasca cu succes, biletul redevine valabil in aproximativ 10 minute.


Cum functioneaza sistemul de notificari?


Cand avem bilete noi care devin disponibile, noi trimite notificari pe email. Acest notificari sunt super rapide, dar nu instantanee. Este posibil sa fie chiar cateva secunde intre prima si ultima notificare. Acest lucru e independent de noi si poate fi determinat de viteza ta la internet.

Ce se intampla cand biletul meu nu merge?

Din fericire acest lucru se intampla foarte rar. In orice caz, cand intampini vreo problema vom face tot posibilul sa gasim repede o solutie.


Esti acum la intrarea la un eveniment?

Echipa noastra de suport este disponibila la contact@tixplace.com sau pe Facebook.


Cum raportez daca un bilet nu a functionat?

Dupa ce evenimentul a avut loc vei primi un email de la noi in care poti raporta daca biletul a mers sau nu. Daca biletul tau a fost invalid, Tixplace va contacta vanzatorul, iar in caz de frauda accesul lui va fi restrictionat permanent de pe platforma. Daca tranzactia a fost facuta cu mai putin de 7 zile pana la eveniment, atunci banii nu vor fi transferati vanzatorului.

Cum ma pot dezabona de la notificari?

Dezabonarea este un pas foarte simplu. In mailul cu notificarea vei gasi linkul “dezabonare”.Prin accesarea acestui link vei fi automat eliminat din lista si nu vei mai primi notificari.


Poti oricand accesa sectiunea “anunturile preferate” si sterge acele anunturi pe care le-ai salvat. In cadrul platformei, cu un click pe “mai mult”, iti vei gasi anunturile preferate pe care le vei putea selecta si ulterior sterge.

Pot sa-mi vad undeva biletele vandute si cumparate?

Sigur, ele sunt disponibile in profilul tau la Bilete cumparate si Bilete vandute.

Concertul Beyonce a fost amanat. Ce fac acum?

Toate concertele din Europa ale ultimului turneu Beyonce au fost amanate deoarece artista a avut probleme medicale.

Bucuresti, 8-9 iunie devine 11-12 august

Am cumparat biletele de pe Tixplace. Ce fac acum?

Biletul tau ramane valid. Daca nu mai poti ajunge la eveniment iti recomand sa-l revinzi. Iti vom comunica noua data a evenimentului de indata ce ea va fi confirmata.

Am vandut biletul pe Tixplace. Ce fac acum?

Persona care a cumparat biletul via Tixplace este detinatoarea biletului. Banii pe care i-ai primit raman in contul tau bancar. Nu trebuie sa faci nimic. Din moment ce biletele nu mai sunt ale tale, e important sa nu ceri banii inapoi de la emitatorul original al biletelor (ie eventim.ro). Daca ceri refund de la emitatorul original, biletele vor fi invalide pentru cumparatorul de pe Tixplace. Cu siguranta nu vrem acest lucru! Asa ca te rugam sa nu ceri un refund. Daca ceri si invalidezi biletele, vei fi responsabil de fraudarea cumparatorului de pe Tixplace.

Mai am si alte bilete pentru mine. Pot cere refund?

Daca mai ai bilete la acelasi eveniment le poti folosi pentru a merge la eveniment. Daca nu mai poti ajunge, este important de stiut ca nu ar trebui sa ceri refund: de cele mai multe ori emitatorii de bilete pot anula comenzile intr-o singura operatiune. Asta inseamna ca vei invalida si biletele vandute pe Tixplace. Iti recomandam sa vinzi biletele daca nu mai poti ajunge la eveniment.

Am cumparat un bilet la festivalul Relentless care a fost anulat. Ce fac acum?

Dupa cum ai auzit, festivalul Relentless a fost anulat si va incepe procedura normala de refund de catre organizatori pentru cumparatorii initiali. Din social media si contactand organizatorii am aflat ca pana acum nu s-a facut nici un refund inca.

Tixplace a contactat toti vanzatorii care au confirmat ca nu s-a facut nici un refund pana acum. Intelegem ca aceasta situatie este frustranta si facem tot posibilul sa adunam cat mai multe informatii posibile. Acest lucru depinde insa de comunicarea organizatorilor. Daca organizatorii nu ramburseaza valoarea biletelor catre cumparatorii initiali, ne este si noua imposibil sa va rambursam valoarea biletelor.

Organizatorii au comunicat in acest caz ca lucreaza la rezolvarea problemei si ca vor tine toti cumparatorii la curent de indata ce vor incepe procedura de refund. Tixplace va face tot posibilul sa ia legatura cu cumparatorii originali, vanzatori la noi pe platforma, pentru a facilitata rambursarea clientilor Tixplace.

De ce Tixplace?

Tixplace e cel mai sigur loc de cumparat si vandut e-tickets la evenimente. Cel care cumpara primeste biletul imediat dupa ce s-a efectuat tranzactia, iar cel care vinde primeste banii in cont in cateva zile lucratoare. Incurajam preturile oneste astfel incat fanii adevarati sa ajunga la evenimentele lor. Iata de ce utilizatorii nostri iubesc Tixplace!

Feedback Pozitiv Feedback Negativ